Prednosti vsekolesnega pogona
Vsekolesni pogon zagotavlja boljši oprijem koles s podlago, kar je še posebej pomembno na spolzkih ali razrahljanih površinah, kot so sneg, led ali gramoz.
Razporeditev pogonske moči na vsa štiri kolesa znatno izboljša stabilnost vozila na zahtevnih površinah. Hkrati se stalni vsekolesni pogon z navorom na zahtevo[3] v milisekundah samodejno prilagaja voznim razmeram in vedno zagotavlja najboljši oprijem.
Vsekolesni pogon ponuja dodatno vlečno silo, zato je idealen za vleko priklopnega vozila, vožnjo v klanec in pospeševanje.
Sprinter 4x4
Obvladajte strme vzpone, vožnjo po razrahljani ali spolzki podlagi in zahtevne cestne razmere: vsekolesni pogon razporedi pogonsko moč na sprednjo in zadnjo premo v skladu z zahtevami. V primeru prekrmiljenja ali podkrmiljenja se aktivira za stabilizacijo. Zlasti v gorskih območjih imajo težka vozila zaradi njega večji nadzor pri speljevanju in manevriranju. Ker vsekolesni pogon poleg tega poveča oddaljenost od tal in prevozno globino vode, je mogoče voziti tudi po strmejših klančinah in kotih vzgona. To je prednost, zlasti na neasfaltiranih cestah in gradbiščih.
Vito 4x4
Boljša trakcija v zahtevnih voznih razmerah: na spolzkih površinah lahko kolesa z nezadostnim oprijemom zavre elektronski trakcijski sistem 4ETS. Pogonski moment se hkrati prenese na kolesa z dobro trakcijo. Moč se porazdeli med sprednjo in zadnjo premo v razmerju 45 : 55. Ker se višina vozila zaradi vsekolesnega pogona skoraj ne spremeni, je še vedno zagotovljena možnost parkiranja v podzemnih garažah.