Vsekolesni pogon 4x4 v naših gospodarskih vozilih. Robusten in vsestranski: vsekolesni pogon je na voljo za modela Sprinter in Vito.

Prednosti vsekolesnega pogona

Vsekolesni pogon – več trakcije, več nadzora, več suverenosti.

Stalni vsekolesni pogon, ki je na voljo za modela Sprinter in Vito, enakomerno razporedi pogonsko moč med vsa štiri kolesa in tako zagotavlja optimalno trakcijo in stabilnost vožnje v vseh pogojih – odkrijte prednosti tega sistema za vašo izkušnjo vožnje.


Boljši oprijem med vožnjo.


Vsekolesni pogon zagotavlja boljši oprijem koles s podlago, kar je še posebej pomembno na spolzkih ali razrahljanih površinah, kot so sneg, led ali gramoz.

Izboljšana stabilnost in pametna prilagodljivost za vrhunsko vožnjo.

Razporeditev pogonske moči na vsa štiri kolesa znatno izboljša stabilnost vozila na zahtevnih površinah. Hkrati se stalni vsekolesni pogon z navorom na zahtevo[3] v milisekundah samodejno prilagaja voznim razmeram in vedno zagotavlja najboljši oprijem.

Razširjene možnosti uporabe za zahtevne vozne manevre.


Vsekolesni pogon ponuja dodatno vlečno silo, zato je idealen za vleko priklopnega vozila, vožnjo v klanec in pospeševanje.

Sprinter 4x4

Sprinter 4x4 z navorom na zahtevo.

Obvladajte strme vzpone, vožnjo po razrahljani ali spolzki podlagi in zahtevne cestne razmere: vsekolesni pogon razporedi pogonsko moč na sprednjo in zadnjo premo v skladu z zahtevami. V primeru prekrmiljenja ali podkrmiljenja se aktivira za stabilizacijo. Zlasti v gorskih območjih imajo težka vozila zaradi njega večji nadzor pri speljevanju in manevriranju. Ker vsekolesni pogon poleg tega poveča oddaljenost od tal in prevozno globino vode, je mogoče voziti tudi po strmejših klančinah in kotih vzgona. To je prednost, zlasti na neasfaltiranih cestah in gradbiščih.


Vito 4x4

Vito s stalnim vsekolesnim pogonom 4x4.

Boljša trakcija v zahtevnih voznih razmerah: na spolzkih površinah lahko kolesa z nezadostnim oprijemom zavre elektronski trakcijski sistem 4ETS. Pogonski moment se hkrati prenese na kolesa z dobro trakcijo. Moč se porazdeli med sprednjo in zadnjo premo v razmerju 45 : 55. Ker se višina vozila zaradi vsekolesnega pogona skoraj ne spremeni, je še vedno zagotovljena možnost parkiranja v podzemnih garažah.